vrijdag 6 juni 2014

W7 In The Buff Natural Nude Eye Colour Palette.



Dit W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette. Is een budget product wat een goede dupe zou zijn van het Naked 2 palette. Benieuwd wat ik van het W7 palette vond? lees dan verder!!





Dit zijn de namen van de kleuren: Buff, camel, sand, dust, chocolate, topaz, earth, storm, silk, wave , thunder en Onyx. 







Zoals je al kon zien heb ik het pallet al gebruikt voor dat ik de foto maakte... Maar ik kon gewoon niet wachten :) 



Hier zie je de kleuren van beneden naar boven: Buff en Sand zie je niet echt heel goed, en zijn amper zichtbaar en dat geld ook voor Chocolate. Zoals je ziet zijn de matte kleuren iets minder gepigmenteerd dan de shimmery kleuren.

En tenslotte nog de laatste kleuren: Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder en Onyx.
Deze vindt ik zelf iets beter gepigmenteerd dan de rest. 

Conclusie.

Ik vindt het wel een goed budget pallet, bepaalde kleuren zijn niet echt goed gepigmenteerd maar dat maakt voor dit pallet niet veel uit. Hij is te koop bij op=op shop voor maar € 7,00!!

Laat me weten wat jullie ervan vinden. 

xx 

BeautyAndMore16 










2 opmerkingen:

Lauryn zei

Ooopsie, had perongelijk een bericht gestuurd ipv een reactie. Maar het ziet er super mooi en goed uit!!!

Anoniem zei

leuk palette!