dinsdag 1 juli 2014

Shoplog #1


Vandaag ik voor jullie een shoplog, dit is de eerste keer dat ik dit doe. 
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!

Ik vandaag naar de BigBazar, Kruitvat en de Action geweest. En ik wil jullie graag laten zien wat ik heb gekocht. Voor bepaalde producten weet ik de prijs niet meer want ik heb het bonnetje niet meer (niet zo slim dus) Als jullie ergens een review over willen hebben dan hoor ik het graag :) 


BigBazar.


















Argon Oil Hair Treatment: € 1,89.

Hier was ik echt heel erg benieuw naar! Ik zag hem liggen en ik dacht misschien een leuk product om de reviewen :)














Revlon Baby Stick: Sunset € 2,99.
Revlon Smoky Shadow Stick: 215 smolder braise














Toen ik deze 2 zag liggen dacht ik die moeten gewoon met mij mee! Ik was al heel lang opzoek naar deze 2 op internet maar ze waren allemaal zo duur en ze werden niet naar Nederland verzonden! Balen dus, maar ik heb ze gevonden en ik ben er ook echt heel blij mee! 

Per stuk € 2,99.


















L'oreal nep nagels € 2,99. 

Deze vond ik wel leuk om een keertje uit te proberen :)














Nail drying spray: De prijs weet ik zo niet, volgens mij was het € 1,99.? 


Action.


















Eyebrow pencil: € 0,89. 
CC Cream: € 1,39. 

Deze leken mij wel leuk om te reviewen.














Revlon reis tasjes € 4,99.

Toen ik deze zag staan moest ik deze gewoon hebben!! 
Ze hadden ze in 2 verschillende patronen. 


















Puistjes Patch: € 0,89. 


















Lady Six Zero's Parfum: € 3,99.

Onyx Masker:  € 0,89. 


Dit waren al mijn spulletjes wat ik heb gekocht. 
Als jullie ergens een review willen zien dan hoor ik het graag!

xx



Geen opmerkingen: