dinsdag 8 juli 2014

Review: Action Puistjes Patch.






















Vandaag heb ik voor jullie weer een review! Zoals jullie zagen in mijn vorige artikel was ik langs de action geweest, en ik dacht dit is wel een leuk product om te reviewen.





















Het product belooft dat het puistje/bultje niet meer verder kan ontwikkelen en er ontstaat een mooi en aangenaam huidoppervlak. Ook staat erbij dat de pads tegen puistjes een goed absorptievermogen en kunnen ook goed afscheiding absorberen, ze zorgen voor een vochtige omgeving voor de wondjes om het herstel te versnellen, en littekenvorming te beperken en de huid zacht te maken en te herstellen.



















Het doosje bevat 36 ronde (24 kleine en 12 grote) patches. De formule is vrij simpel: Een dun laagje hydrocolloïde gel op een hypoallergene kleefpleister. Elke patch is slechts eenmaal bruikbaar!

Mening: Ik ben echt heel erg tevreden over dit product! Mijn puistjes waren na 1 dag praktisch onzichtbaar!Alles werkt makkelijk en snel. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en het is nog betaalbaar ook. Ik ben zeker van plan om dit product vaker te gaan gebruiken! Echt een hele grote aanrader!!

En dat allemaal voor € 0,79 bij de action! 



Geen opmerkingen: