donderdag 19 juni 2014

Help, wat doe je aan droge lippen?



Iedereen wil wel zachte verzorgde lippen, maar hoe kom je nou van die schraalheid en vervelende velletjes af?


Tips en trucks 

- Scrub je lippen regelmatig met een zelf gemaakte scrub, je kan olijfolie en kristal suiker mengen en dan scrubben over je lippen,ze worden heerlijk zacht!! 

- Zelf doe ik zelfs als ik veel last heb van velletjes, wat vaseline op mijn lippen en laat het 1 min intrekken en ga ik met een washandje zachtjes over mijn lippen heen!

- Smeer voor het slapen gaan een goede verzorgende lippen balsem op je lippen! 

- Maak nooit je lippen nat met je tong, hierdoor drogen je lippen nog meer uit!

- Niet aan je lippen gaan trekken! De belangrijkste stap op weg naar genezing, is om je lippen met rust te laten!


Extra tip!

Zorg voor een goede verzorgende en voedende lippen balsem, ik heb er altijd 1 in mijn jaszak, in mijn tas en naast mijn bed! 





Dit waren mijn tips, hopelijk hadden jullie er wat aan :) 

xx




Geen opmerkingen: