vrijdag 1 augustus 2014

Beauty top 5 juli

Alweer een maand voorbij en alweer een nieuwe beauty top 5 met favorieten. Het is elke keer weer leuk om producten samen te stellen. Ook wel een uitdaging, omdat ik veel producten heb die in de top 5 horen :)





Loreal Studio Dry Shampoo: Dit product heb ik voor de eerste keer geprobeerd, en ik was er meteen al heel enthousiast over! De droog shampoo zelf  kun eenvoudig en praktisch gebruiken. In slechts een paar seconde absorbeert deze formule vuil en zorg voor een fris gevoel. Het voordeel van dit product is dat het geen witte spray is, wat ik bij heel veel droogshampoo's wel heb gezien, en waarbij je witte plekken zag op je haar niet fijn dus. Maar dat had ik bij deze droogshampoo helemaal niet! Dus zeker een aanrader! Hij is te koop bij de action voor maar € 2,95. 





Victoria Secret Fragrance Mist Vanilla Lace: Dit is echt mijn favoriete geur van deze maand! Hij ruikt lekker naar vanille wat echt mijn favoriete geur is, de geur zelf blijft niet zo heel lang zitten jammer genoeg. Ik heb deze Victoria Secret mist gekocht bij de Etos voor maar  € 9,95. 



Maybelline Colossal Volum Express Mascara: Mijn favoriete mascara ever!! Deze geeft mijn wimpers echt veel volume! Ik heb heel veel andere gehad maar deze is echt de beste! Deze mascara kun kopen bij elke drogist voor maar € 15,24. 


Essence Lipstick 13 Love me: Dit vind ik een mooi zacht roze lipstick, Hij is niet mat en hij glimt ook niet heel erg.De lipsticks zijn heel lekker romig qua structuur, qua verpakking vind ik ze ook heel erg leuk Een mooie lipstick voor in de zomer! Essence lipstick € 2,29. 


Max Factor Facefinity 3 in 1 Foundation: Deze foundation zit zeker ik de top 5 omdat het precies mijn goed kleur is! Hij dekt vrij goed, maar het nadeel is dat je soms de lijntjes onder je ogen wel ziet een minpunt dus. Verder is het voor deze maand mijn favoriete foundation! De foundation kost €14,99, zit in een glazen pompflesje. 


xoxo


Geen opmerkingen: