dinsdag 13 mei 2014

Maybelline Color Sensational Shine lipstick




Vandaag heb ik voor jullie een review van de Maybelline color sensational shine lipstick! 
Lees maar snel verder! 






Ik heb voor jullie een lipstick uitgetest namelijk de Maybelline Color Sensational Shine lipstick
in de kleur 140 Juicy Bubblegum. De lipstick zelf ziet er best wel mat uit op het eerste gezicht, maar het is juist het tegen over gestelde! de lipstick glanst juist heel veel!!  Ik heb even opgezocht wat er precies allemaal inzit, er zit onder andere honing, gel, hars, pigmenten en parels in, de parels zorgen volgens mij voor de glans.  

140 Juicy Bubblegum 


Zelf vindt ik als ik hem op heb dat het een beetje op een lippenbalsem lijkt, het gevoel daarbij vindt ik heel fijn. De stick zelf brengt zeer gemakkelijk aan, het netjes aanbrengen vind ik zelf wat minder maar daarvoor kun je een kwastje voor gebruiken. 

Het nadeel is na een hapje eten is de lipstick er voor de helft al weer af.. Wat ook wel een beetje logisch is want het is een een romige lipstick met veel glans. Dus de lipstick kan niet veel aan. De pigmentatie ben ik echt heel erg enthousiast over!! De kleur vind ik echt super mooi!





Maybelline Color Sensational Shine lipsticks zijn te koop bij alle drogisterijen voor €10,49 per stuk. 


Pluspunten
  • De verpakking zit er heel mooi en praktisch uit.
  •  De kleur is echt heel mooi. 
  •  Mooie glans 
  • Voelt net aan als een lipbalsem 




Minpunten
  • Blijft niet lang zitten.   




Geen opmerkingen: