woensdag 7 mei 2014

Summer wish list!


Summer wish list! 

Ik heb vandaag mijn wish list 2014 summer edition! Lees snel verder.





1. Urban Decay Naked 2 pallet.
Hier ben ik echt helemaal verlieft op! Ik heb hele goede reviews over gelezen, ik heb ze ook wel bij veel youtubers voorbij zien gaan. 

2. Revlon lip butter strawberry shortcake.

Hier ben ik ook super lang naar opzoek, ik heb gelezen dat ze super fijn zijn en echt goed zijn voor je lippen, wat ik toch belangrijk vind aan een lip butter. 

3. Bethany mota clothing line!

Wie kent haar niet? Bethany Mota een bekende beauty YouTube ster! Sinds kort heeft ze haar eigen kleding lijn gelanceerd 
Ik vindt het echt super leuke kleding, en de accesorios vind ik ook leuk!! En ik zou echt wat van haar kleding lijn willen kopen! 

4. EOS lipbalm.
Deze lipbalms vind ik heel fijn! Ik heb ze 1x uitgeprobeerd en ik vind je echt super fijn!

5. Victoria Secret 
Wat ook echt op mijn lijst staat is, een sweater van Victoria secret! Het zijn echt leuke sweaters!


Dit was mijn wish list! Het is nog niet veel maarja :) 

Xx

BeautyAndMore16 

Geen opmerkingen: