dinsdag 19 augustus 2014

Back to school tips

De vakantie kan vaak niet lang genoeg duren en is voorbij voordat je het weet. Een gevoel van tegenzin kan dan ook ontzettend gaan overheersen zodra je weer het lokaal in loopt. Hieronder heb ik voor jullie een aantal tips op een rijtje gezet.




School tips.

Nieuw jaar nieuwe kansen, laat los wat negatief was je afgelopen schooljaar en neem het positieve mee.

Bekijk voor dat je naar je lessen gaat wat er gegeven gaat worden. Lees alvast een opgegeven hoofdstuk. Zo loop je al wat voor en snap je ook beter wat er gezegd word door je docent.

Sta op tijd op, het is ontzettend verleidelijk om tot het laatste moment in bed te blijven liggen. Op tijd opstaan komt je humeur ten goede en je hebt tijd om je goed voor te bereiden op school.

Kies de avond van te voren je outfit, dat scheelt een heleboel tijd ochtends. Zelf zou ik ook nog je tas alvast inpakken, voor de volgende ochtend. 


Beauty essentials.

Oil control paper: Dit is voor mij echt een Must have, deze kleine dingen kunnen een redder in nood op warme dagen. Deze blaadjes matteren de huid waar je het nodig hebt. 













Droog shampoo: je zweterige futloos haar wordt verfrist en is klaar voor de volgende periode. Dit vindt ik echt heel handig als ik mijn haar even wil opfrissen.



Lippenbalsem: Zelf vindt ik het wel prettig om dit in mijn tas te hebben, doordat je naar school fietst of loopt kan het zijn dat je lippen uitdrogen. Daarom vindt ik het fijn als ik op school ben om toch even mijn lippen te verzorgen. Ik zal zelf de Maybelline baby lips aanraden vooral de Cherry me, het verzorgt je lippen niet alleen maar je krijgt ook nog een leuk kleurtje op je lippen.




Primer: Primer zorgt ervoor dat je make up langer blijft zitten, wat vooral handig is bij een lange schooldag, soms later op de dag is de meeste make up van je gezicht er wel zo'n beetje af, niet leuk dus! ( Hierbij raat ik de Smash Box Photo Finish primer aan!)




Dit waren mijn tips voor school, ik hoop dat jullie hier wat aan hadden :)

xoxo



Geen opmerkingen: