zaterdag 28 mei 2016

Outfit inspiratie + I am Back!!


De witte jeans was voor mij altijd een favoriet, iedereen heeft wel een witte jeans in de kast liggen. Maar op een of andere manier is het bij sommige best lastig op er iets te combineren, zelf vindt ik het ook best lastig op iets leuks er op te vinden. Dus ben ik gaan zoeken voor leuke inspiratie ideeën.

De zomer komt er weer aan, en de meeste denken zwart is makkelijk te combineren wat ik zelf ook vind, maar dat oogt zo hard vind ik persoonlijk. Ik zag bij de meeste dat de witte jeans word gecombineerd met pastel tinten, wat heel leuk kan zijn maar soms ook wel iets te.  Streepjes kun je er ook perfect op combineren wat ik meestal altijd doe :) Er zijn genoeg mogelijkheden en combinaties!








Na een lange tijd niet meer geschreven te hebben vanwege mn studie en persoonlijke omstandigheden ben ik weer terug! Op dit moment ben ik een beetje inspiratie loos, dus mocht je een idee hebben laat het me maar weten in de reacties 

xo -Sheila

Geen opmerkingen: